Regn & Huvudvärk.

Mycket bra kombo kan man tycka. Men jag tycker det är ganska värdelöst.
Jag vill ha sol och inte ha huvudvärk.
Men jag antar att jag få ta fram regnstället och åka till stallet, plocka in min blöta häst och motionera honom. Yes! Funny..

Känner att jag inte rikitgt hunnit med bloggen de senaste dagarna. Har varit fullt upp med jobb, hästar och allt annat.
Honey och jag har knappt träffats nåt denna vekan:( Jobbat omlott och massa dumt. Men vi sågs iaf i stallet en snabbis i torsdags och igår kväll var han här:) Härligt!

Vad som händer ikväll är inte klart ännu. Får se om det blir nån fest eller ej..

Sara och Sabine fyller ju år. Så STORT GRATTIS TILL DEM:DD 

Nej nu ska jag ge mig ut i pissvädret..

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0