Påhitt är vad det är.

Anna har varit här ikväll. Vi hade tänkt kolla Johan Falk. Men den var ju imorn, så istället blev det nåt annat. Lite Evan den allsmäktige och så.

Mitt i alltihopa kommer någon på "Vem kan äta mest dip utan att spy?". (Jag minns inte rikitgt vem av oss som kom på denna briljanta idé). 
Hur som helst blev det varsinn sked. Sen höll vi på att spy på varandra. Eller om det var i dipskålarna.  
Nu har jag slängt all dip. Tveksamt om jag kommer kunna äta dip på ett par månader. Vi får se lite.

En mycket trevlig kväll var det i alla fall. Men vi har det ju alltid bra tillsammans med alla dessa galna upptåg.
Vad det blir härnäst? Ja det återstår att se. Smälla en form cheescake kan ju alltid gå. Vad gäller oss så vet man ju aldrig.

Nej nu ska jag fixa iordning mig sen lägga mig i min sköna säng. Lite tv på de med så är ju natten räddad! Perfa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0