Nice tisdag!

Somnade vid ca 2.30 inatt. Yeah! När klockan ringde vid 5.00 så flög jag upp ur sängen, konstigt nog. Inte likt mig. Jag ska ju alltid ligga ocj snooza minst en timme innan jag går upp.
Men nej inte idag. Måste varit för att jag saknade jobbet så mkt. För nu har jag varit ifrån att länge. En hel vecka nästan. Det är inte klokt..

Dagen fortsatte att rulla på bra. Jag var klar väldans tidigt idag med allt. Brukar knappt hinna få ordning på allt innan det är dags att öppna. Men idag hade jag ca 20 min till godo. Det är då man börjar fundera på vad sjutton man glömt göra. Men näe. Allt var klart!

Sen gick tiden väldigt snabbt idag. Rätt var det var så var min arbetsdag slut. Såna dagar är förbannat bra! Borde vara så varenda gång.
Vi får ju heller inte glömma mitt dödskrik idag på jobbet! Ellen skrämde mig nåt så jävulskt att jag skrek allt jag kunde av ren rädsla, samtidigt som jag kastade paprika och hoppade i luften med både armar och ben.
Ja lättskrämd är jag. Men detta här var fan inte att leka med.
Inte van vid apor som sitter längs med kylarna i köket..

Dessvärre blev det inga sommarfälgar efter jobbet. Dom muttrarna dom hade fått hem var för stora trots att det var de minsta. STOR suck.
Så det var bara å dra hem för att söka rätt på sådana muttrar på nätet.
Så nu hoppas jag att det blir rätt. Men jag har inte så stora förhoppningar.
Blir det fel denna gången så säljer jag bilen och köper en cykel. (Viss ironi)

Kvällen har jag tillbringat tillsammans med Natta och Lotta på Bambugården. Mycket prat blev det vilket var väldans trevligt. Som vanligt! Dessvärre fattades det lite folk denna gången. Det är ju tradition att käka Kinan lite då och då.
Men ni som inte var med ikväll, ni får hänga på nästa gång!

Nu ska jag strax ta en dusch eller fördriva tiden på annat sätt. Jag är nämligen inte ett dugg trött.







Stereo Love-Edward Maya feat Vika Jigulina
Vi diggar den ett par vändor inatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0