Kalashelg!

Helgen har varit strålande. Å solen har strålat så in i bomben och jag har som grädde på moset varit ledig. Kan det bli bättre!? Tror knappast det.

Gårdagen startade med lite sovmorgon. Verkligen behövligt!
Sen fixade jag iordning mig och drog till Hultan för att köpa hundmat, hämta tårta, smörgåstårta och inhandla lite från systemet.
Sen bar det av hemåt på kalas ute i Rosenfors. Denna dagen var det Håkan som fyllde år. Grattis!
Jag gottade mig med vanlig tårta medans de andra käkade smörgåstårta. Det faller mig inte riktigt i smak. Men chokladmoussetårta, det är grejor det!

Sen blev det en tripp till stallet och en cykeltur med Cosmos och Dutchess. Mycket härligt i solen!

Å slutligen hem för att fixa iordning sig för fest.
Denna kvällen var det Robban som stod för festen på Skeppet. Han firade ju att han fyllt 25 år förra veckan.
Å ja herregud! Länge sen jag hade så kul tror jag. Så det var verkligen en lyckad kväll. Å det var nog fasen inte långt ifrån att vi dansade på borden. Haha TACK Robban för en underbar fest!
Klockan 4 idag drog vi hem. Aningen runda om fötterna. Men vad gör väl det om 100 år??

7.30 ringde klockan idag. URK! Men jag tog mig upp iaf. Men jag tror fan att jag var full än. Hua! Så jag ringde taxi som körde mig till stallet för att fodra pållarna. Smidigt!

Sen blev det en promenad med Chicko. Man vill ju bara vara ute heeeela tiden när vädret är som det varit idag. Underbart helt enkelt!
Tog en sväng förbi Ingela med. Prata lite skit o.s.v..

Sen blev det en körtur med Cosmos och Dutchess. Inte fy skam. Vinden fläktade en hel del men inte var det kallt för det. Stekhett var det! Gött!
Fick även med mig syrran på körturen. Så nu har hon fått åka som hon tjatat om i ett år sådär;)

Sen blev det en vända ut till Rosenfors. Lite middag och sen slappade jag i soffan innan jag tog tag i min kära bil. Så nu är den nytvättad och fin. Känns skönt! Står här utanför å blänker så fint så. Grr!
Egentligen skulle jag tagit den invändigt med. Men jag varken hann det ikväll eller orkade.
Så kanske blir det å fixa det imorn. Den som lever får se.

Resten av kvällen skall spenderas i soffan. Känns som att det behövs. Nacken värker som bara den. Suck.. Känns exakt som den gången då dom trodde jag hade fått hjärnhinneinflamation. Så ja natten blir nog riktigt mysig.
Inte har jag något tigerbalsam hemma heller. Fuck!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0