Här va de mörkt ja!

Jobbat idag.. Chefen är tillbaka! Men lika oseriös stämning för det. Varför ändra på det liksom. Han är ju med på noterna. (Oftast!!)

Efter jobbet var det bara så underbart väder. Solen stekte som bara den. Det gör mig verkligen lycklig!
Så jag drog hem för att dra till stallet på körtur. Men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Istället sov jag på soffan i ett par timmar. Bra där.

Sen åkte jag till stallet för att styra lite med pållarna. Honey kom förbi med efter att han jobbat. Trevligt:)
Blev även en cykeltur med Cosmos och Dutchess. Det var mig en nära-döden-upplevelse!
Dutchess var pigg som bara den och Cosmos och jag hängde tre meter efter henne när hon la iväg. Det positiva var att jag behövde inte ta många tramptag alls på denna rundan. Däremot fick jag bromsa så gott som hela tiden.

Nu ikväll har jag inte gjort alltför mycket vettigt.
Frida och jag har haft en seriös konversation på msn.
Vi har kommit fram till en hel del. Bland annat att det är jäkligt mörkt här på backen ikväll. Vi har inga gatulysen som lyser. Helt kolsvart är det. Läskigt!

Frida: "Fan jag har massa å göra. Projektarbete å allt."

Jag: "Ja å så sitter du här och sår korv. Jäkligt dålig stil!"

Hur fan sår man korv?? Men visst finns det en liten likhet mellan vindruvor och korv?

Det går en stund när jag plötsligt hör nåt.. Vad fan är det som låter?? Just ja! Det är ju bara korven som kokar..

Tror jag ska lägga mig å sova nu. Hjärnan är inte vad den har varit.

Godnatt.


De två längst till höger: Backens elit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0