Fredag hela veckan.

Fredagen är redan här. Å ja det har i nuläget hunnit bli lördag till och med.
Jag undrar vart veckorna tar vägen. Dom bara springer iväg. Det var ju nyligen fredag.
Ja man får passa sig. Det är banne mig inte långt kvar tills man är 30!

Jobbat idag på förmiddagen. Det var ett finpass på inte jättemånga timmar. Skönt!
Efter jobbet blev det en tur in till Vimseby med Natta. Nice!
Inhandlade lite av varje. Ett par skor, täcke till Cosmos och ja lite annat smått och gott som är bra att ha.

Blev även käk på Snabbt & Gott. Å ja. Gott var det allt! Så nu är man lite fetare, lite bättre.

Ikväll tog jag en cykeltur med Cosmos. Men jag velade mycket innan jag gav mig ut. Kanske inte så konstigt när det blåser satan, regnar och haglar om vartannat ute.
Men vi tog oss ut iaf. Inte fick vi varken regn eller hagel över oss. Däremot blåste vi nästan omkull 14 ggr..

Nej nu blir det sova. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0