Egotrippad, otrött och allmänt wild and crazy!

Tanken var att jag nu skulle sova. Men jag är inte trött för fem öre. Jag kommer inte kunna lägga mig i sängen och ligga still där nu. Jag kommer inte somna på flera timmar.

Jag känner mig väldigt egotrippad ikväll. Sådär som man bara känner ibland å man bara är enormt nöjd med sig själv! 
Inte för jag vet vad jag gjort idag som är så bra. Men ja vi kan väl säga att jag gjort nåt bra iaf. Nöjd!

Jag är festsugen med. Vilket är ganska illa efter denna helgen. Jag Malin Olsson har varit nykter hela påskhelgen. Inte haft mer än en endaste tanke på att festa. Så då ska man heller inte komma och vara festsugen kvällen innan man ska jobba. Nej det går inte.
Jag får helt enkelt fortsätta njuta av mitt jordgubbste i mina fina tekoppar.
Man kan visst bli lite wild and crazy då med har jag hört.

Jag vill ha sommar nu. Jag vill vara på Öland och skaka rumpa på Strand! Vara wild and crazy och dricka goda drinkar hela sommareeeeeen lång! Raw! Det är sommar det.

Meeeen. Jag antar att jag får fixa iordning en godnattlook nu å försöka sova. Men fy vad tråkigt. Jag kan bara hoppas på att jag drömmer en svinrolig dröm.


Sov gott allihopa!




Bjuder på lite egopics från då och nu!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0