Det är här det händer!

Söndag idag då. Men inge jobb för mig imorn. Jobbar helgen denna veckan så jag har en ledig dag kvar. Skönt!

Kvällen igår spenderades med darling. Kikade lite film å hade det mysigt. Pratade så klart massa med. Som vanligt. Å ja många skratt blev det med.
Speciellt när min broder hittade min favofilm! Bara älskar å se denna snygga, smidiga omkörningen! Tror jag har sett den 1000 ggr under ett par år. Lika rolig varenda gång! Så här låg jag tillsammans med darling och skrattade så jag knappt kunde andas.
Men jag var tydligen ensammen om att tycka den var så bra! Men ja jag har dålig humor. That´s it!

Idag har det varit full fart som vanligt. Startade dagen med å släppa ut pållarna som varit inne inatt då vädret inte var så roligt igår kväll.
Sen bar det av hemåt för lite mys o.s.v.

Elin och jag tog en körtur med Cosmos och Socker idag med. Körde upp i Hägelåkraskogen. Pigga pållar som bara ville framåt. Lite väl mycket framåt kanske.. Men med lite tid kan nog bromsen börja fungera med!

Sen bar det av hemåt igen för att ta en promenad med Malin. Chicko var med också så klart. Skönt för honom nu igen ute. Han har fått lida hela vintern. Synd om Chicko!
Så det blev en promenad på nästan 1,5 timme. Så nu känns det mycket bra! Så himla skönt!

Snart ska jag ge mig ut till Rosenfors på lite middag. Gyttans!
Vad som händer sen ikväll återstår å se.

Bara känner att jag behöver sova, sova, sova. Men hur kul är det.. Mycket roligare att vara vaken.

Se och njut! Det här är min humor. Kanske inte den bästa, men tillräckligt kul!

http://www.garaget.org/video/wayz3wjl0vel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0