Bra syrran!


Matilda: Vet du Malin. Sanna vill inte köpa något adjektiv till sin kamera!

Jag & Sus: Adjektiv!? Hahahahahahaha!!

Jag: Matilda det heter OBJEKTIV!

Matilda: Jaha..

Sen fortsätter hon kolla på sin film.

Mina systrar blir bara smartare å smartare! Underbart:))

Susanna är inte mycket bättre kan jag säga. Hon gjorde ett test som resulterade i att hon fick veta att hon var lika osmart som en 4 åring. Ganska illa enligt mig. Men hon är ju glad för det.
Jag gjorde samma test. Mitt resultat blev "Som alla andra. Varken smart eller osmart". Känns inte rikitgt hundra heller. Men låter bättre än att vara lika osmart som en 4 åring.

Adjektivet!

4 åringen!

Den perfekte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0