Bad day!

Fredaaag!

Vaknade klockan 6.00. Klarvaken!
Ställde klockan på 8.00. Somnade om.
Vaknade 7.45. Svintrött!

Tanken var att jag skulle gå en långpromenad med Chicko innan jobbet. Men solen sken ju inte precis. Det blåste jävlar och det kom nog nästan ett par regndroppar med. Första tanken var jag går inte ut!
Så jag stannade inne och styrde med lite av varje.

Sen blev det jobb 10-18.
Dagen har gått skapligt bra. Men har inte mått riktigt hundra. Ont i njurarna. Å just nu känns det som jag ska spy rakt ut. Urk!
Så ja. Det blir nog en härlig dag på jobbet imorn om det inte går över inatt.
Jag gjorde världens snyggaste grej idag på jobbet med ja.
Satt och drack varm choklad när botten lossnar på glaset. Ganska snopet! Ganska illa.

Ikväll har Anna och jag varit ute på cykeltur med Cosmos och Dutchess. Det var lite sport i det hela då halva Målilla står utan gatulysen. BRA! Vi såg ta mig fan inte ett skit. Några vita streck här och var. Annars var det inte mycket mer.
Men det funkade ju det med.

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp imorn bitti. Godnatt.



Saknar verkligen min Sixton massor:( Svårt att släppa honom.. Trots att han kanske inte hade så pass mycket go som jag vill att en häst ska ha, så var han ändå min Sixton. Vi var ett team och hade många bra stunder!
Kan inte förstå att man kan sakna en pålle så mycket som jag saknar honom. Min fina Sixton<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0