April april din dumma sill!!

Man kunde nästan tro att det var ett aprilskämt!
Jag och Lina drog till Hultan för att slänga på mina sommardäck på bilen. Men inte blev det så! FEL bultar.. Så dom som ska va till dessa fälarna ligger i Götet.
Så det var bara att beställa hem nya då dessa var några specialare. Så nu får jag vänta till tisdag nästa vecka.
Anna och jag får alltså glida till Elmia imorn utan sommarfälgar!

Blev iaf en fika i Hultan. Så det kompenserade ju det hela:)

Sen blev det att dra hem för att tvätta bilen. Så nu är den ren och fin ett par mil.
Efter det blev det en körtur med Cosmos. Anna hängde på vilket var väldigt trevligt! Chicko var med också så klart. Hihi!

Kvällen kommer spenderas med Anna:) Äta gott och kolla skräckfilm!!! Vi kommer antagligen dö. Annars så kommer vi väl inte kunna sova på 3 år! Hua.
Men det blir nog bra:)


Honey och jag har knappt setts nåt denna veckan. Buhuu! Men han kom en stund igår efter jobbet. Och en liten stund innan jobbet idag. Så lite har vi hunnit ses. Nu jobbar han tills imorn iaf. Så vi ses väl imorn kväll förhoppningsvis:)

Chicko är en tuffing kan jag tala om med! Idag har han ridit på Cosmos. Det blir nog en bra ryttare av honom:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0