Å regnet det bara öser neeer!

Ja riktigt så illa är det väl inte. Men regnar, det gör det iaf! Ingen hit.. Men får väl hoppas på solsken imorn. Eller åtminstonde till helgen.

Var på begravning igår. Inge roligt.. Vila i frid Halvar Olsson.
Trots att det var begravning så hade vi det faktiskt lite "kul" när det var fikadags sen. Knassläkt!:)

När jag kom så väntade något alldeles underbart på mig utanför min dörr! En vas med 10 rosor i!!! Tack underbara du. <3 Massagulligt var det tycker jag!
Fick nästan en tår i ögat. Inte van vid att det står rosor å väntar när man kommer hem:) Tusen tack hjärtat!

På kvällen blev det mys å tvtittande med darling. Jag var helt slut. Så jag var väl inte så roligt sällskap:p Men så är det. Ibland får man vara trött..

Idag har jag skickat iväg anmälan till tävlingen och utställningen i Vinslöv. Kommer ta med mig både Cosmos och Dutchess när jag ändå åker. Så det ska bli kul!!

Sen har jag jobbat 11-18.. Varit lite fart på att idag. Det blir så mycket roligare å jobba när det är mycket å göra. Så borde det vara alla dagar.

Direkt efter jobbet blev det att gå in till grannen, nämligen Bambugården.
Så där har Natta, Lotta och jag varit och gottat oss ikväll. Trevlans. Å gott så klart! Nu är man mätt och känns som att man inte kommer kunna äta förrän nästa vecka någon gång!

Nej nu ska jag dra till stallet för att styra lite med pållarna. Sen kommer darling!


See you later!


Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0