Vetlanda

Startade dagen med att efter tre timmars sömn bli väckt av en tele som ringde! Men det var ju min vagn som skulle hämtas för lite makeover så det va ju bara å hoppa upp=)
Drog te stallet för att visa hur vagnen skulle göras om. Så nu är skaklarna kortade och öglor till bakselen är på plats. (Y) När jag ändå va där passade jag på att ta en cykeltur med Cosmos och borstade även av Dutchess lite=)

Sen blev det en tur till Vetlanda med Anna då. Trevlans!
På vägen dit diksuterade vi vad vi skulle käka denna dag.
Anna: Har dom ingen kina där?
Jag: Jo! Men det är inte alls gott där!!
Anna: Jasså?
Jag: Näe alltså.. Jag vet inte. Kommer inte ihåg! Haha!
Bra mig själv;)

Vi käkade där til slut iaf. Å det va faktiskt inte så gott. Så helt illa ute va ja faktiskt inte:p Fanns typ inget ju å det som va var faktiskt ingen hit!

Nu ska jag lägga mig och vila ett tag:) Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0