Trevlig lördag!

Eller inte..
Ja kvällen blev ju inte precis som det var tänkt. Som vanligt detta här med skjuts. Men så är det när folk bangar..
Det började bra här med lite förfest hemma hos mig. Men sen sket det sig ganska rejält. Å inte hjälpte det att man löste skjutsen sen.. Festen tog slut å människorna försvann.

Men ja gav inte upp för det iaf! Så det blev å fortsätta med andra=) Å de va faktiskt riktigt trevligt! Tänka sig=) Så klockan drog iväg å klockan vart över två:p Ooops! Hihi!
Men det var väl tack vare att jag å överpositiva människor hamnade i samma lägenhet:p Haha. Men det va ju inte illa som sagt=)

Nu ska jag städa undan all skit här efter gårdagen! Sen blir det att försöka få i sig nåt å äta. Men har verkligen ingen lust te å äta nåt..
Efter det ska ja upp te Johan å hämta Cosmos täcken som lämnades av där igår=) Å så blir det lite prat hörde ja nåt om.. Vilket ingen har med å göra för den delen! För det finns ju "vissa" som har väldigt ont i magen av att vi pratar med varandra. Men det är ju faktiskt ingen som ska bry sig om det. För ja kan nog sköta mitt liv själv å väljer därmed vilka jag vill prata med å inte prata med. Precis!


Ikväll ska jag smida vidare på mina planer. Det ser rätt ljust ut=) Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0