Stopp!

Från å med nu ska ja bara va tyst!
Ska inte säga nåt te någon. För det är ingen som lyssnar ändå.
Kan lika gärna hålla allt inom mig.
Ja.. Det kan jag.
Säger man nåt te någon så får man bara ett jaha, ja, näe eller okej till svar.
Om man nu kan kalla det för svar.

Ingen som verkligen engagerar sig om man försöker förklara.
Det känns jäkligt kul!
Men men..
Jag bär på detta ensammen från å med nu.
Tänker inte tvinga å krusa någon till å lyssna när det ändå inte ger nåt.

Å en sak till!
Det finns ingen som äger mig å kan bli sur för att ja inte vill göra vissa saker!
Ja gör det jag känner för å det jag inte känner för gör jag INTE.
Så e de med att..





Imorgon är en ny dag. Då tar vi nya tag och kämpar på så gott det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0