Pyssel

Har länge försökt ändra lite här på min blogg för den var tråkig! Å vips så är det gjort=)
Men jag fick allt ta lite hjälp av Dennis! Hade han inte visat mig hur jag skulle göra hade det nog inte blivit av. För detta här med att gå in och ändra i stil -och kodmall, det är inte riktigt min grej! Men nu kan jag det iaf=) Så nu har jag suttit här å fixat fram och tillbaka hela natten:O Fantastiskt vad tiden går fort när man har roligt!

Å på tal om roligt! Lagom kul var det idag här i lägenheten:p Haha! Ja.. Knas knas! Det är tur att man är lättroad. Å tänka sig vad lätt det är att fylla ett litet kök med vatten å nästan kunna simma runt i att sen!

Tidigare ikväll kollades det film här! Män som hatar kvinnor. Å om jag ska va ärlig. Ja vet ifan om filmen var bra för det pratades så dant här så ja såg nog inte ens halva. Men det var ju en trevlig kväll ändå=)

Men vet ni vad! Nu ska ja sova! Klockan är 04.11 och jag ska upp alldeles för tidigt imorn (idag?) förstår ni=)

Vetlanda imorn! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0