Köpt pålle!

Cosmos som varit hos mig på prov i ca 3 veckor är nu min! Tina och Egon var här från Öland idag så då gjorde vi upp affären=)
Så nu kan jag bara hoppas på många roliga år framöver med Cosmos. Å det känns som det kommer bli bra=)

Blev även en körtur med Dutchess idag. Körde till Dalsbacken för att hämta hem Flamman. Å konstigt nog gick det jättebra å ha Flamman bakom vagnen. Ja som trodde hon skulle bråka! Men inte då! Hon tyckte de va skitkul å sprang på som bara den=) Sötponny!

Skulle ha tagit en tur med Cosmos med men va helt slut. Konstigt nog.. Så ja åkte hem för å samla lite energi. Men det slutade inte så bra. Somnade å vaknade ca halv nio. Å då va de ganska kolsvart ute! Men får ta en vända imorn istället=)




Söndagarna är verkligen värst! Jag hatar när jag får massa tid över till å tänka. Men vad gör man!? Lätt å sysselsätta sig precis hela tiden.. Näe.. Blääää! Ge mig en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0