Kalmar idag igen!

Dagen började med sovmorgon. Inte fel! Faktiskt inte sovit ut nåt denna helg. Så det var behövligt=)
Sen blev det att tvätta å lite. Slängde massa skit med som ja ändå inte har nån nytta av:P

Sen drog ja till stallet för att putsa min gamla sele å sen skicka den till Göteborg. Så nu är den borta!

Å sen va de bara å dra hem en vända för att sedan följa med Vicky och Otto till Läckeby. Otto mådde inte så bra å hade inte ätit sen i lördags så det va ju bäst å kolla upp.
Dom tog prover, röntgade å gick igenom honom å kom fram till att han hade en infektion i magen. Så stackars Otto fick stanna kvar i Läckeby=(

Vicky, jag och Chicko drog in te Kalmar med när vi ändå va där. Käkade å handlade lite. Men inte så mkt. Blev mat till Chicko, ett halsband te Chicko å 2 matskålar. Sen köpte ja även en dörrmatta som ja kan ha utanför min dörr. Klart snyggast av alla i detta hyreshus;) Haha!

Å nu ikväll har det varit lugnt. Skulle egentligen tittat på Män som hatar kvinnor. Men ja tar det en annan dag:p

Har jag förresten sagt att ja bor i ett jävla dårhus? Nu har jag iaf! Hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0