En Ellen-dag:p

Ja det vart typ Ellen för hela slanten idag:p

Vaknade av att solen sken in genom mitt fönster. Gud så underbart! Härlig känsla=)

Fixade iordning mig lite snabbt och drog sedan ut i skogen här bakom för att gå morgonpromenaden med Chicko. Det var riktigt härligt. Blåste lite men va ändå ganska skönt ute.

Sen fixade ja iordning mig lite till sen drog jag, Ellen och Bobben till Dövestad. Jag fick ju (som vanligt) äran å köra dem dit då:p
Dom skulle ta sin första körlektion!! Ellen var inte så positiv när vi åkte dit. Hon var så inställd på att det inte skulle gå bra. Men det gick kanon! SÅ duktiga var dom=)

Efter det drog ja te stallet för att ta hand om mina egn pållar. Borstade massa på dem å fixade lite med Dutchess man. Delade den å så.. Måste ju va fin tills på söndag:D
Sen bar det av ut på promenad med Dutchess och Cosmos. Men blev inte så lång promenad. Gick bara ner runt Konsum å vände. Men en alldeles lagom kvällsrunda eftersom klockan var ganska mkt och det var rätt kyligt.

Å så var det dax för Ellen igen! Drog te hennes mamma för å få med oss lite käk hem från Moliljan=) Sen kollade vi Twilight! Å ja vad ska man säga? Jävlar vilken film! Riktigt bra=) Måste ses om å ja längtar tills 2:an kommer!!

Nu ligger jag i min säng å ska snart sova. Om grannarna har tänkt å lugna ner sig vill säga. Annars blir det nog å va vaken ett bra tag till:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0