Chockbeskedet!

Ja idag fick nog alla på jobbet en chock. Fick besked om att vi stänger igen Bakfickan den 20 september. Surt!
Den butiken som precis har kommit igång å börjat gå riktigt bra. Så ska dom stänga den nu.. Helt knas! Men sånt e livet.. Inget vi anställda kan påverka på nåt sätt.
Vad som är ännu mera surt är att jag antagligen bara har 11 dagar kvar att jobba nu. Det känns inte bra!
Jag som trivs så jäkla bra där och verkligen tycker det är KUL å gå te jobbet! Trivs med dem jag jobbar med och vi har verkligen kul på jobbet! Kanske är det för att Ellen, Natta å ja har sån bra humor;) Men så ska dom dra ner på personalen nu då. Å då e de ju bl a jag som ryker eftersom jag är bland dom sista in.
Men men. That´s life!

Nu borde jag iaf åka till stallet för att försöka göra något med pållarna. Men får se hur det går. Har så jäkla ont i ryggen. Har varit så här i nån vecka. Men nu de senaste dagarna har det varit som värst. Igår skulle jag jobbat till halv sex. Men fick byta pass med Ellen å gå hem två istället. Sen låg jag i sängen från att ja kom hem till klockan halv nio på kvällen. Då åkte jag te stallet för å hälsa på mina pållar å gå en vända med chicko.
Lite senare sen fick jag lite sällskap! Kollade tv å sen skulle vi försöka hitta en bil te mig. Men ja va inte så engagerad just då så det blev inte mkt med de:p Haha.

Näe.. Nu ska ja verkligen dra iväg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0