Wild and crazy!

Precis så känner jag mig för tillfället! Helt galen å full av energi:D Så underbart!
Har ja äntligen tagit ett steg till tro?? Hoppas:)

Idag startade jag dagen med sovmorgon. Mkt skönt å behövligt efter denna livade natt! Efter det drog jag till stallet typ direkt för att fixa allt där å ta en cykeltur med Cosmos. Härligt!

Sen var det hem å duscha! Å så jobbet efter de:) Galen stämning åter igen! Förstår inte vad det är som hänt på det där stället:p haha. Men man får inte klaga:)

Nu sen jag kom hem så har jag kollat kameror! Åh gud vilken beslutsångest jag har:S Canon/ Nikon?? :S Hua! Det är verkligen svårt. Vet inte vad jag ska välja.. Men får väl se om ja bestämmer mig till slut!
Just nu har jag bara ont i skallen så nu blir det inte mkt bestämt..


Go go!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0