Wihoo!

Mkt positivt nu=)

Igår vart det å jobba 4 timmar längre än vad jag egentligen skulle. Och det är ju bra tycker jag=) Pengar behövs!
Efter det lämnade jag in bilen på lagning. Så nu låter den inte som fan längre:p Haha! Har verkligen låtit som fan märkte ja när jag körde hem den från verkstaden igår efter lagningen. Hua! Men nu är det ju fixat=)
Han kollade även kopplingen med. Men han sa att det kanske inte var kopplingen. Utan han tyckte vajjern såg kosntig ut.. Å han gjorde nåt med den å den slirade inget på vägen hem heller.
Men ska ändå byta både koppling å vajjer tror ja sen sälja=)

Idag har vi bokat biljetter till midnattsvisningen av New Moon!!! Ett dygn innan världspremiären:D Ska bli riktigt nice=) Läääängtar!!

Sen ska jag ju snart till Skåne med! Men får nog fixa min lilla bil först:D Så ja kan ha den dit=) För man vet ju aldrig med den där kopplingen:p

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ut med Chicko å efter det blir det å dra å jobba=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0