Söderköping

Idag var det dags för en resa med Ellen igen. Så vi lastade Cindy och sen drog vi till Söderköping. Ja vad gör man där då kan man ju undra!? Jo man åker till hästtandläkaren=)
Cindy är ju tvungen att besöka tandläkaren just i Söderköping en gång i halvåret då hon har en fraktur på ena sidan.
Som Ellen misstänkte hade det bildats foderinpackningar bak i tanden vilket gör att det luktar apa! Men det fixade ju tandläkaren sen fick hon medicin med för att hon hade nån konstig sak på tungan. Så nu får vi hoppas att Cindy blir frisk=)

På vägen hem stannade vi så klart i Linköping för att shoppa loss på Hööks.
Ellen drog på stort å shoppade upp halva butiken:P
Jag däremot skulle bara ha ett par handskar och ett fleecefodrat regntäcke till Cosmos. Som för övrigt var så stort på honom så han säkert skulle kunna ha det som tält! Suck..

Å inte kunde i åka hem utan att besöka Donken!? Näe.. Så det blev dagens middag:p SEN kunde vi åka hemåt=)
China var ju även med! För vi va ju tvugna å ha nån som kunde stå hos groggy Cindy under tiden vi shoppade loss på Hööks;)

Väl hemma blev det bara hem å vända i stort sätt å byta kläder. Sen hade jag ju mina pållar å ta hand om. Blev en cykeltur med Cosmos och Dutchess fick nöja sig med lite snabb rykt å mys. Men det verkade hon gilla med så=)

Men detta här går ju inte!
Godnatt på er å hoppas ni är lika trötta som jag kommer va imorn när klockan ringer (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0