Rubrik?

Ganska värdelöst att man måste välja en rubrik.. Tycker jag!

Idag startade jag dagen med att dra till stallet. Var jag som hade utsläppet:) Linnéa å Elvira kom ju också igår kväll, så idag släpptes dom ihop med gänget! Å det gick ju kalas=)

Sen bar det av hemåt för att tvätta, ringa vaktmästaren å sen ut på joggingtur! Skönt var det med en runda=) Chicko var med också men han låg ca 3 km efter:p Haha!

Å så var det dags för jobb när det var avklarat. När ja kom dit hade dom pyntat med pumpor, spindlar å spindelnät! Hihi. Så fint så=)
När jag skulle hem var det kolsvart ute! Usch. Tråkigt..
Men väldigt mysigt på jobbet nu när det börjar bli mörkt innan stängning. Kan man tända ljus å massa mys:D Så nu trivs jag bara ännu mer där! Så jag hoppas jag får vara kvar ännu ett tag till:S

Imorn skulle jag ha varit ledig egentligen. Men dom undrade om ja kunde hoppa in å jobba då med. Å så klart ja kunde:D

Nu ska det bli sängen! Är trött å hade tänkt orka å hinna med å ut å springa innan jobbet imorn:)



Go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0