Ledig..

Japp idag har man varit ledig! Skönt å vara de när vädret varit som idag! Nog inte så många sådana dagar kvar nu.. Tyvärr!

Men dessvärre blev det att sitta inne halva dagen. Ringt massa samtal.
Å det är ju inte klokt att man ska behöva sitta i långa telefonköer å bara vänta å vänta. Satt 20 min till ett ställe. Sen när jag väl va framme så hann jag knappt säga nåt förrän det bröts:S Så det var bara å sätta sig i kön igen! Så där gick en 40-50 min på bara ETT samtal. Suck..
Men nu är allt klart iaf! Skönt de..

Just nu sitter jag och är så arg så jag skakar! Grannjävlarna! Polisen var här inatt igen men vad hjälpte de??
Det är ett jävla liv där inne nu å kärringen gapar å skriker som fan! Åh så förbannad jag är. Skulle kunna slänga mig ner å tjuta vilken sekund som helst! Jag orkar verkligen inte med detta jävla liv. Fy fan=( 
Jag vill bara flytta härifrån. Vill verkligen inte bo kvar=( Blää!




Go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0