Jobb:D

Jobbat idag. Å ja kan bara säga en sak.. Tummen UPP för det!
Stämningen lika bra som alltid. Å lite kul är att vi även fått igång chefen nu med:p Haha! Så nu håller han på å dummar sig lika mkt som resten gör:p
Jag fick även ett nytt namn idag av honom! Dalsbacken. Hm! Men tycker han de e kul så=)
Vi hade fått massa Halloweenkakor, bakelser å tårtor idag! Niklas å Natta som bakat så fint:)

Efter jobbet drog jag å köpte en fjärrkontroll som jag lyckades flirta till mig;) Haha! Klart man ska ha lite rabatt:p
Men det skulle va en sån som passar till alla. Men inte till min DVD så klart=( Så får byta den!

Varit i stallet med så klart. Tog en cykeltur med Cosmos. Dutchess fick nöja sig med å bli borstad=) Men det va ju inte illa det heller. Tänk på de pållar som inte blir borstade!! Just de:)

Ikväll har jag tagit det lugnt. Varit ganska nyttig med! Käkat minimorötter:D Å så hittade jag ju vindruvor i kylen med! Duktigt Malin:)

Sen har det nog inte hänt så mkt mer idag.. Eller jo för tusan! Chicko å jag var ju hurtiga å va ute å sprang idag på morgonen innan jobbet!! Himla skönt:)

Nu ska jag prata skit på msn sen ska ja sova:) Mkt nice:D (Y)



Go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0