Hulingen fulingen!

Jobbade ett par timmar igår. Natta, Ellen & jag:p
Förstår inte varför det blir så galet jämt när vi jobbar tillsammans! Igår höll jag på å sätta eld på stället. Skulle doppa mandelbågar i choklad å den chokladen som ligger i den varma grejen hade inte smällt för att Natta nyligen hade fyllt på. Så skulle jag ta av den å värma i mikron. Å rätt vad det var började det ryka å massa. Då hade det gått hål i plastbunken!!! Så den tålde nog inte de:S Å det rök som fan om chokladen å luktae apa! Haha. Ja herregud! Men det konstiga var att Natta värmde i den bunken innan, å då höll den ta mig fasen:P
Men men.. Det gick ju bra.. Den här gången!
Annars gick det ganska bra. Ellen å ja var klara nästan helt i tid!! Inte illa;)

På kvällen blev det fest=) Förfesten var uppe i byn å det var en jäkla massa folk där! Kul=) Natta å ja ville ta hamnen men ingen annan förstås=( Så det fick bli Hulingen. Inte min favorit precis..
Men det var helt okej för att va Hulingen. Ganska mkt folk! Så det fick väl duga=)

Idag har Sune kommit hem efter att ha varit på sommarkollo:p
Å jäklar vilket race det blev i hagen!! Dom sprang som galningar hela bunten så jag kan nog hoppa den där körturen jag hade tänkt å ta idag. Känns som att dom har fått motion så det räcker:p

Imorn blir det visst jobb! Chefen messade för en stund sen å frågade om ja kunde hoppa in imorn. Å så klart ja kunde:D


Jo! Just ja.. Jag ska fan börja motionera mera från och med idag! kanske från å med imorn:p För jag har gått upp 1,5 kg:S De e illa! Så mera motion=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0