Vetlanda!

Blev en tripp till Vetlanda med Natta idag=) Kul var det! Länge sen vi hittade på nåt nu.
Först skulle vi ju iaf handla på Intersport. Men det gick ju inte så jävla bra eftersom dom endast hade Team Sportia där:p Haha. Smartskaft!

Efter det var det Karlsson som gällde. Skulle köpa fleecetäcke till Cosmos. Visste att dom hade bra där som verkligen PASSAR! Alla är ju så stora i halsen annars=( Men de här är jättebra passform på.
Men väl där så hade dom ju förstås bara ROSA! Men vad gör man då? Jo man tvekar som fasen å sen köper det fort som fan:p Haha. Stackars Cosmosen som får ha ett rosa täcke. Men det fyller ju sin funktion iaf=)

Men än var det ju inte nog med tokigheter!
Skulle även besöka Jem & Fix för att köpa bänkskiva. Detta blev intressant ska ni veta:p
Vi visste att den skulle vara 3 meter lång och vara i ek. Lätt tyckte ju vi=) Men ha! Så fel vi hade!
Det skulle finnas två nästan likadana tydligen. En ljusare å en lite lite mörkare. Men efter en sådär 20 min hade vi lyckats hitta rätt:p Bra vi va å ja va ett antal papperslappar fattigare!
Att få in den i bilen var en konst med ska jag lova. Fick fälla säten hit och dit å kräla som fasen mellan de fällda sätena:p Men in kom den å det fixade vi alldeles själva! Stora starka vi;) 
Sen var det ju bara att konstatera att vi hade ett perfekt bord som man kunde använda till å sätta en grogg på eller så:p

Nästa stopp var Donken å sen Godishuset!! Alldeles för mkt gott blev det:p Men vad gör väl de om 100 år!?

Hemresan gick ju iaf utan knasigheter och sen var det bara å lägga i turbon te pållarna=) Var ju bara en timme tills Idol började!!
Men blev inringd som kock för att 8 pers ville ha tacos:p Så klart att ja fixade det=) Så det blev inte alltför mkt Idol för mig. Men efter maten hann jag ju se lite iaf=)

Nu ligger jag här i min säng och kan inte sova:S Men borde snart göra det!
Jobb imorn. Blir en sån där knasdag med Natta å Ellen:p Haha! Alltid lika bra stämning med oss på jobbet;D



Live your life!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0