Work, hard work!

Ja mkt jobb blev det visst denna veckan! Skulle egentligen haft 20 timmar men har nog minst 15 till. Men de e ju nice! More cash! Gytt:)

Elina har börjat praktisera hos oss med. Så vi får lite extra hjälp när det blir mkt å göra. Hon är duktig hon:) Äntligen en praktikant som VILL göra nåt! Himla trevlig brud med:)
Å vad ska man säga mer.. 3 hästtjejer på samma jobb! Haha. Kan knappast bli bättre:)

Imorn skulle jag ha varit ledig egentligen.. Men blir jobb visst:D Så det blir å gå upp 5. Ganska trött så tidigt kan ja lova men fasen man blir pigg efter ett tag. Kul på jobbet ju!
Å efter det blir det eventuellt en tripp te Kalmar med Natta. Eller va de Jönköping? Hmm.. (Blondie!)

Skulle vara lite duktig ikväll tänkte jag å gå en kvällsrunda runt samhället. Så jag klädde på mig massa(!) kläder å när jag kommer utanför så börjar det ösa ner massa regn!! Fy vad otrevligt! Så det blev inget med den promenaden. Sjuk har jag varit så det räcker. Istället hamnade jag här med datorn.

Får väl gå å lägga mig så ja orkar upp imorn! Går ju åt massa energi te å bara orka försvara sig på jobbet om dagarna! Men det får man ju inte klaga på. Tur att stämningen är bra. Tänk en arbetsplats med kass stämning!? Hua! Nej tack!



Just ja! Det med! Vart ju strömavbrott i hela Målilla ikväll när jag var i stallet. Ja stod mitt inne i stallet när allt bara vart kolsvart! Ja såg inte ett skit. Fick leta mig ut å leta efter hunden. Men till slut så löste det sig ju det med:)


Go go!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0