Update!

Ja de va värst vad dåligt det var med uppdateringen här då. Det gör sig inte självt tydligen..

Men om jag ska vara ärlig, så händer det inte så mkt i mitt liv nu. Ledig ett par dagar nu så jag fyller dagarna med stallet, pyssel hemma å annat som man kan roa sig med. Faktiskt, så funkar det ganska bra! Dagarna går ganska snabbt å jag är trött om kvällarna. Ja. Det är ju ganska bra!

Känns som detta inte var så givande inlägg:p Men iaf en uppdatering!

Ikväll var Vicky, jag, Otto & Chicko ute och gick elljusspåret! Chicko tyckte först att Otto var lite läskig. Så han höll sig ett par meter bakom oss. Men efter halva spåret släppte han loss å pinnade på bra:) Så himla söt! Jag är imponerad över att han tog sig runt. Trodde han skulle bli jättetrött men inte då!



Sitta mellan Ottos framben var liiite läskigt!


Sååå söta är dom:)



Go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0