Söndag..

Tradiga söndag. Men faktiskt, så har den inte varit så långtråkig som söndagar brukar vara.

Började dagen med en sovmorgon till klockan tolv! Ooops! Men det tycker jag att jag var värd efter att ha jobbat 6 dagar denna veckan å som längst sovit till 7.30 nån dag å resten 5.00! Nån måtta får det väl va.

Efter det blev det en tripp till Vimmerby. Snabbshopping! Å så lite käk å så med.

Sen hem för att ge sig ut på en körtur med pållarna. Mina godingar:) Fick med oss Frida och Hugo med. Inte illa! Hugo skulle springa bredvid men det slutade med att vi fick ta han i vagnen typ halva rundan:p Haha. Han är go han!

Sen bar det av hemåt för en dusch å lite fix. Sen var det Rosenfors och middag som stod på listan. Så jag har ätit TVÅ ggr idag!! Inte illa! Måste betyda att ja inte behöver äta nåt imorn. Ha!
Men innan ja drog ut dit så skulle ja hämta upp syrran hos Fanny. Men kom ja ihåg det eller? Näe! Så halvvägs ut till Rosenfors kom ja på de. Fan skrek ja!
Jag måste allvarligt talat vara cenil! Igår körde jag ju förbi Vicky när ja skulle ta upp henne. Å då kan ja ju meddela att hon stod i vägkanten! Men ändå körde ja förbi å tänkte att jaha där bor Vicky! Haha ja.. Man kan undra vad man tänker med ibland.. Men fick ju testa bromsarna iaf! Kan ju behövas ibland:)

Ikväll har jag kollat Ensam mamma söker. Å käkat kladdkaka å så. Yammie!
Å nu ska jag snart sova så jag är pigg å glad imorn. Jobb! Men de e gytt!




Vad vill du mig egentligen??


Go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0