Snö:O

Idag föll den första snön! Fy så tragiskt. Jag vill verkligen inte ha nån snö. Som tur var så jobbade jag till 14 iaf. Å klockan var nog nästan 15 innan jag TVINGADE mig ut i pissvädret. Usch. Inga vinterdäck har jag fått på än heller. Men kanske kan slänga på dem efter jobbet imorn om jag vill å orkar:p Troligtvis vill jag inte!!

Efter jobbet vart det stallet. Fixa där å sen släppa in pållarna.. Å sen mot Hägelåkra för att klippa Tuborg! Syrran har ju tjatat på mig ett tag nu:p Men nu är han klippt så nu kan hon va nöjd:)

Å sen upp te Palle för att kolla Bonde så klart! Går inte å missa:p Johan, Linus & Emil va oxå där.. Å så Chicko, Busan å Stig med förstås:D Men Stig & Busan ville inte leka med Chicko! Fega katter Palle har:p

Nu ska jag snart gå å sova! Skulle jobbat ett par timmar imorn kväll bara egentligen.. Men fick samtal så det blir jobb 7-14. Men det är ju inte så dumt med lite extra cash=) Det går åt!
Näe.. Bäst å hoppa i säng!





Go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0