Röj!!

Vaknade 8.40 av att telefonen ringde. Svarar helt yrvaken å vet typ inte vart jag är. I luren är det Elin som säger "Du har inte glömt hästarna va?" Jag skriker fan sen är det bara å lägga i turbon!:p Man är bra smart när man glömmer ställa klockan innan man somnar!

Blev iaf stallet hela dagen. Så inge tvätta å städa här hemma för mig inte!
Men desto mer har blivit gjort i stallet när Elin å ja tillbringat en heldag där. Vi har kört undan potatislådor så att dom inte ligger på baksidan, annat skräp, slängt å kört bort gammalt hö, "byggt" hölådor till hagarna, hällt på makadam vid ingångarna till hagarna och så fixat allt annat vardagligt som sker i ett stall. Så jag kom hem för
nån timme sen. Frusen och jävlig!
Här ser ni en av hölådorna jag tillverkade lite smidigt:p

Så nu har jag tagit en varm dusch och det var inte dumt kan jag lova! Himla nice:)

Nu ska jag fixa iordning mig lite sen blir det antagligen å dra upp till byn för att kolla Bonde! Eller om ja stannar hemma och kollar. Får se hur det blir:)



Go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0