Pang!!

Idag var det en kund på jobbet som råkade riva ner en hel hyllgrej med muggar å jävelskap på. Jädrar vilken smäll det vart! Så efter det hade jag och Elina lite å sopa upp. Låg porslin överallt:S Hua!
Men vi skrattade faktiskt lite också! För den smällen som det blev av att! Haha ja herregud. Vad fasen tanten gjorde vet vi inte. Å inte bad hon ens om ursäkt! Hm. Men men..

Efter jobbet drog jag till Annelie för att sätta ihop hennes jäkla byrå. Så nu är den klar. Finfin blev den:)

Ikväll har jag varit ute på en körtur med Cosmos och Dutchess. Blev en runda i samhället och runt Hägelåkra. Tycker det var alldeles lagom kallt ute med. Frös inte! Vill INTE ha nån vinter med massa snö å skit. Blää!

Nu ska jag dra ut till Rosenfors en vända. Mamma är snäll å bjuder på mat:) Så jag får väl passa på å äta då eftersom någon inte var så glad på mig igår efter att ja inte  hade ätit nåt förrän klockan sex! Men jag var faktiskt inte hungrig:)

Imorn är det jobb igen.. Men börjar inte förrän 14. Så det ska bli att fixa här hemma och tvätta å så.

2 dagar kvar!!


Go go!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0