Måndag...

5.00 idag ringde klockan och jag vaknade med världens huvudvärk! Men det spelade ju ingen roll. Så det va bara å fixa iordning sig, ut med Chicko en vända å efter det dra till jobbet!

Huvudvärken höll i sig fram till middag nån gång. Inge kul.. Blev lite körigt på lunchen med när alla ska ha lunch hos oss eftersom Kina har stängt på måndagar. Men det är kul att det rullar på:)

Jag skulle även skriva ett nytt "Veckans Erbjudande" på skylten idag. Å det är då jävlar inte lätt ska ni veta:p Först så fick jag tag i en röd penna som inte räckte längre än till en halv bokstav:S Så jag fick måla över med svart. Å det gick ju bra!
Men sen stod jag å pratade med Niklas under tiden som jag skrev. Eller rättare sagt så pratade han med mig!! Så jag skriver helt enkelt "Ost o Skinka sallad!! Ska ju för fasen stå Ost o Skink sallad! Å Niklas bara skrattade åt mig:'(
Så det var bara å skriva om hela skylten!! Kul sa han, Fan sa jag!
Men till slut så blev det bra iaf=)

Blev kvar 40 min längre än vad jag skulle på jobbet:/ Så efter det var det bara att lägga i turbon för att dra hem å hämta ut min kamera som väntade på posten:D Wihoo!! Så nu är den hemma=) Finfin va den!

Å sen hem fort som bara den för att byta om å hämta Chicko! Å så upp te stallet å slänga in pållarna. Hovslagaren var där idag å fixade hovarna på pållarna. Alla 7!!:D Så nu är dom fina om fötterna:)
Dutchess bakhov hade blivit jättefin. Så han sa att hon egentligen inte behövde ha skor nu. Men jag tyckte det var bättre att lägga på skor en omgång till så att man är på den säkra sidan. Så det blev så:)
Han har gjort ett himla bra jobb med henne! För sån skillnad det har blivit på 2 mån! Kul:)

Nu är jag jäkligt trött så nu ska jag gå å lägga mig! Upp halv åtta imorn å släppa ut pållarna. Sen blir det jobb 10-18! Gäsp!



Go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0