Light up the dark!

Det skulle verkligen behövas.. MEN!

Nu är jag ganska trött på det här. Jag vet vad jag duger till å inte duger till. Dags att gå vidare kanske? Mmm..
Men det är lätt å säga det. Lätt att tänka och säga att man ska ta det steget. Men desto svårare å verkligen göra det. Det är ju bevisat. Det ÄR svårt!

Men känns som att man måste nu. Ta ett stort steg framåt å glömma allt som varit. För mitt bästa.
Å egentligen vet jag ju verkligen vad jag vill. Men ändå gör jag det inte? Undrar varför? Rädsla? Osäkerhet? Ja jag vet inte. Vem bryr sig..
Men nu ska jag försöka att inte falla tillbaka på ruta ett. Hjälp mig! Får inte. Blicka framåt. Finns så mkt bra om man bara ger sig f*n på att. Jag ska göra ett försök.


Vad jag gör eller har gjort hör inte till.. Jag gör vad fasen jag vill! Vare sig det är rätt eller fel. Det är väl ändå mitt liv? Den som inte vill, behöver inte bry sig. Jag tvingar INGEN!



Go go GO Malin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0