Ledig idag:)

Ja ännu en ledig dag vart det. Men det var ganska skönt! Kunna vila upp sig lite inför en tuff fredag å lördag.

Sov tills klockan var elva idag typ. Sén fixade jag lite här hemma å var ute med Chicko å gick en runda.
Sen drog Chicko å jag upp till Annelie för att hämta mina ljusfat som råkade hamna i hennes Ikeakasse. Men inte kom vi därifrån direkt! Nej nej! Först skulle hon prata, sen skulle hon ha hjälp med å bära ner en byrå, sen en byrå till, sen skulle hon ta ut en stor ekgrej! Haha. Ja hon är bra knasig hon:) Å så skulle hon heltplötsligt kolla mitt blodtryck. Vilket visade att jag hade hjärtflimmer och lågt blodtyck:O Lågt blodtryck vet jag ju att jag haft.. Men inte fan kan jag väl ha hjärtflimmer!? Ja va helt säker på att den inte fungerade som den skulle den där mätaren. Men när hon kollade på sig själv så visade det sig att det stämde:S Å vi kollade mitt 3 ggr men inte ändrade det sig för de. Konstigt!
Men hjärtflimmer känns de ändå inte som ja kan ha.. Så kommer nog inte kolla upp att:)

Efter det blev det en vända till stallet för att ta in pållarna å fixa där.

Sen drog jag, Ellen och Chicko till Vimmerby. Skulle köpa en säng och en byrå:) Å så var vi på Jem & Fix å lite skit!
Resan för den delen.. Var precis lika galen som den alltid brukar va! Haha. Men man kan inte begära för mkt av Ellen och mig ju!:)

Sen skulle vi upp till Moliljan å hämta min bil eftersom hennes mamma lånade den till jobbet. Så visste vi inte vart vi skulle göra av Chicko. Vi kunde ju inte lämna honom i Volvon. För den skulle vi ju låsa å sen lämna nyklarna till hennes mamma. Å golfnyklarna låg inne hos Ellens mamma på Moliljan så vi kunde ju inte slänga in honom i den bilen heller.
Så Ellen stoppar helt sonika ner Chicko i sin väska!! Haha. Det var ganska kul kan ja lova! Sen gick vi in till Moliljan! Men tyvärr fick Chicko vänta utanför dörren. Hade nog inte varit populärt å tagit med sig en hund in där!


Nu ska jag iaf krypa ner i min sköna säng! Jobba nästan 9 timmar imorn.. Kul! Full rulle brukar det vara på fredagarna med. Men det är härligt:)



Go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0