Kalmar

Började dagen med att kliva upp klockan 5.. Å jag har verkligen ångest varje gång klockan ringer så tidigt! Usch. Men det är bara att stå ut.
Ca halv sju drog jag till jobbet.. Skulle jobba ett kort pass på bara 3 timmar egentligen.
Men efter att jag slutat vid 10 så hoppade jag över till bageriet och började baka lite:p Hjälpte Natta med winerbröden och sen bakade jag tomatbullar, helt själv!! Natta sa bara hur jag skulle göra sen fixade jag det. Inte illa;)
Så det blev ca 3 timmars övertid. Som jag dessutom INTE får betalt för! Men jag tycker det är rätt kul å va med i bageriet å inte bara vara i köket å kassan hela tiden. Så för min del gör det inte så mkt. Jag lär mig ju att å sen kan ju Natta å jag prata lite skit samtidigt:p

Efter jobbet bar det av hemåt för att fixa iordning sig sen dra till Kalmar. Jag, Natta & Sabine!
När vi kom dit var vi ganska hungriga. Så det blev käk på Peking. Mums!
Sen drog vi till Modehuset för att shoppa lite. Blev en tubtopp, mönstrade strumpbyxor, jeansleggings å en ny mascara!
Såg en ny mascara där som hade vibrerande funktion! Måste betyda att vi tjejer är ganska lata;) Nu ska vi bara behöva trycka på en liten knapp på borsten så vibrerar den dit mascaran:p Smidigt!

Sen var det IKEA så klart. Vi sprang nog nästan igenom att! Hade ju bråttom! Men ändå var vi ute vid typ kvart över sju. (Stängde sju)
Blev lite smått och gott till hemmet iaf:)

Nu ska jag snart sova. Ledig imorn. Skönt! Ska börja dagen med att släppa ut pållarna sen blir det å tvätta lite å fixa här hemma:)


Go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0