Jobb hela dagen!

Jobbat 10-18 idag.. Då får man inte mkt gjort varken före eller efter! Men that´s life. Vissa dagar blir det så, inget å göra åt. Man får vara glad att man har jobb iaf. Inte alla som har!

När ja kom hem drog jag till stallet för att ta hand om mina pållar. Men blev ingen motion för dem idag då klockan drog iväg och det regnade. Får bli imorn istället:)

Imorn är det upp vid 5.00 för att jobba.. Suck. Jag är så jävla morgontrött! Förstår inte.. Spelar ingen roll om jag sover 15 timmar eller 3 timmar på en natt. är lika trött ändå när klockan ringer. Så då kan man ju lika gärna sova 3 timmar..

Skulle egentligen dragit på julbord i Kalmar imorn. Eller åkt te Sthlm på Pink. Men blir inget av att. Känns som att det får va lite lugnt nu. Det är så mkt annat man ska ut på så ja får väl va hemma lite å hålla i pengarna! För det lär ju gå åt endel sen..

Nu ska jag iaf diska.. Sen blir det nåt annat! Måste ju sysselsätta sig lite:)



Go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0