Inflyttningsfest

Igår var det inflyttningsfest hos Bine. Så klart var man på plats!
Jag och Natta började dricka lite här hemma hos mig. Sen kom Jackie också eftersom hon skulle köra oss till Bine senare.
Satt här å lyssnade på go musik, drack, pratade å skrattade.
Sen var det dags å dra till den rätta festen!

Å vet ni vad? Jag tror vi nöjer oss med den infon. Väljer att inte skriva något om nånting.
Gick hem sist därifrån å kul vart det iaf:)

Drog hem och sov tre timmar för att sedan dra till stallet å släppa ut pållarna.
Sen blev det en körtur med Cosmos. Frida och Hugo hängde på också.
Blev en runda i skogen. Hugo var såå trött sen på slutet. Haha. Stackarn! Men det är ju bra att han fick röra på sig. Sover han gott inatt:)

Ikväll har jag tagit det lugnt. Ingen lust till nåt. Skönt å bara sitta här å lyssna på lite musik å så. Behövs ibland.

Imorn är det jobb som gäller. Men börjar inte förrän 10 så det är ju nice:)



Vem fan är det som ringer Dolt nummer till mig hela tiden? Jag är jävligt trött på det nu! Det ringer å ringer flera ggr om dygnet. Har hållit på i över en vecka nu å när jag svarar så slänger dom bara på. Jävla idioter! Å det är inte bara dagtid det ringer. Utan kan vara mitt i natten. Fy fan så jävla onödigt! Skaffa er ett liv!


Go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0