Gustav Adolfs Dag!

Ja det är det idag! För dom som inte redan visste:)
Det firade vi på bageriet med Gustav Adolfs bakelser. Fina, goda bakelser som bestod av hallonmousse på chokladbotten å sen grädde ovanpå med en Gustav Adolf på toppen som bestod av choklad. Smarriga:)
Mellan klockan 8.30-13.00 hade vi sålt ca 200 st i Hultan å skickat in 90 st till Vimmerby! Ganska okej! Men ska höra med Niklas imorn hur många det såldes totalt. Många vart det ju iaf. Med tanke på att vi kanske normalt sätt säljer 30 bakelser på en hel dag i vanliga fall.

Jag råkade välta en bakelse idag med. Så jag och Elina RÅKADE dela på den;) Måste ju provsmaka allt säger chefen!! Hihi!

När jag kom hem så drog jag till stallet direkt för att ta en cykeltur med Dutchess och Cosmos. Å så klart började det regna precis när vi skulle ut. Men det hindrade oss inte! Nej nej! Det var bara att se glad ut å ge sig av. För motion skulle dom ha! Cyklade spånggatan ner å sen genom Södra Långgatan bort å runt Hägelåkra. Det blev en lagom liten runda:)

Å sen drog Mathias å jag till Vimmerby en vända för en snabbshopping å lite käk! Å NEJ! Vi har inget på G! Så nu vet alla de:p
Doris fick ett halsband och ett täcke bland annat. Å ja shoppade lite smått å gott bara. Har ju egentligen shoppingförbud!

Kvällen tillbringades hos Elin & Micke med gänget. Kollade Idol så klart:)
Tyckte helt klart att det var rätt att Rabih åkte ut! Har inte tyckt om honom innan heller. Inte nån gång. Tycker han har en mesig röst:p Så det var bra! Eddie nästa gång då får man väl hoppas..

Nu ska jag sova snart! Jobb imorn:D Kompis & Jag!! Grr på de:)




Go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0