Fredagsmys:)

Jobbade 6.30-15.00 igår. Å när ja skulle dra te jobbet strax efter 6 så kom ja inte in i bilen!! Den va frusen å låsoljan låg ju så klart... i bilen! Typiskt mig! Men efter lite om å men så gick det ju å ta sig in.

Dum som jag var berättade jag ju för chefen att ja inte kom in i den. Bara för att vi pratade om hur kallt det var ute! Å det tyckte ju han var kul å ännu en gång fick ja fan för att jag kör golf! Man ska ju köra Volvo enligt honom. Hm..

Dagen rullade annars på bra. En ganska lugn dag för att vara en fredag! Men inte gick det lugnt till bakom kulisserna;)
Där höll Ellen, Elina & jag låda! Vi har ju kommit på att vi kan kalla Elina för praktikant-Jerry! Haha. Så det kör vi stenhårt med nu. Så fort det är nåt som chefen klagar på så säger vi: "Men Jerry sa.." Å han bara skrattar åt oss! Å rätt va det är kan Jerry dyka upp å säga "Inte skylla på praktikanten" Haha.
Men Niklas tyckte iaf att det är tur att vi har kul på jobbet! Å han hänger ju på ibland med så han har inget emot att vi lever som vi gör på baksidan! Så länge vi sköter vårat jobb vill säga, å det gör vi ju!

På kvällen blev det Idol å massa onyttigt hemma hos Elin & Micke. Fredagsmys:)
Tycker helt klart att rätt åkte ut! Gillar inte Eddie. Å det han å Reeza gjorde var ju bara katastrof!
Vem som ska åka ut nästa vecka kan jag inte riktigt bestämma mig för. Reeza är ju bra, men har ju som sagt inget bra uttal. Men synd för hon har ju ändå röst! Å Mariette är också bra. Men lite jobbig å se på. Fast det känns lite som att jag väger över å slår ner på Reeza. Eller.. Hmm. Svårt! Får ta en funderare på de:)

Nu idag har jag varit i stallet å släppt ut pållarna sen fixat allt där. Efter det vart det hem å ta en promenad med Chicko. Har tvättat lite med å sen hunnit med en dusch. Så nu ska jag bara fixa håret sen blir det jobb ett par timmar.

Ikväll är det fest! Så jäkla pepp! Riktigt festsugen så vi får hoppas att kvällen blir kanon:)


Go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0