Äta & sova, vad är det?

Just nu går allt i ett känns det som. Hinner inte med nåt å lägenhten är jag bara i när jag sover typ:/ Det lilla jag sover vill säga!

Igår var det den stora dagen! Jag, Ellen, Frida och Hanna drog till Växjö för att se Twilight och så klart New Moon!!! Fy fan vad kul vi hade! Att jag inte dog av skratt:p
Twilight var ju lika bra som vanligt. Å New Moon var inte sämre kan jag lova! Herregud vilken film alltså. Å ja säger bara Robert Pattinson! Han är ju inte ful precis:p

Kul kväll och natt som sagt! Några knasigheter som hände var:

*Vi kommer till blomsteraffären här i Målilla: 
Jag: Frida tog du vägbeskrivningen?
Frida: MALIN FÖR HELVETE!!!! 
Jag vänder fort som fan å kör tillbaka!  

*På Donken tog ja en hamburgare som det skulle va bacon på. Inte fanns där nåt bacon iaf!! Så ja går fram å klagar å dom säger att ja ska få en ny MED bacon. Kommer ingen.. Så då går ja fram igen å tar med mig hamburgaren. Så han bara dom har nog missat de då.. Men ja kan lägga bacon på den du har. Ah visst! Så kommer han tillbaka å skrattar å säger "Duuu vet du vad? Det var bacon på denna! Men vi fixar en ny med mer bacon!" PINSAMT!!

*Frida köper 1 liter MJÖLK som hon tar med sig till bion å dricker upp under filmerna!

*De 4 tjejerna som sitter bakom oss tappar ut en stor, å då menar jag stor, godispåse på golvet så det låter som fan! Den var full utav hårda karameller å typ massa kulor så det hördes kan ja lova. 4 stycken gapskrattar i hela biosalongen. (Behöver jag nämna att det var vi!?) Haha!

Ja det var et´t litet urval av det som hände! Haha ja. Tur vi har kul iaf:)

Var hemma lite innan fyra så det va bara å hoppa i säng å sova 4 timmar. Sen var det upp å dax för jobb. Var riktigt jävla trött! Inte bra å va ensammen om å ha körkort när man är på såna där resor:p

Jag kämpade mig igenom denna dagen iaf, å det gick ju bra!

Ikväll har jag varit på ljusparty och vinprovning. Blev dock dåligt med dricka för min del. Ska ju upp ganska tidigt imorn å släppa ut pållarna å sen jobba efter de. Så det var nog bäst så:)

Vad som händer imorn kväll återstår å se. Förhoppningsvis nåt iaf..


Go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0