Ååååh!

För tillfället känns det som att precis allt går emot mig! Å då menar jag fan allt!

Det är för mkt nu. Jobb, julstök å mina stackars hästar som ska tas omhand å motioneras. Jag hinner inte!! Åååh. Jag vill göra så mkt men känns verkligen som att jag inte hinner med nåt. Denna helgen har det verklign varit fullt upp.
I fredags var det fullt upp hela dagen. Igår var det jobb halva dagen å sen hästarna fort som bara den å efter det hem å fixa sig för julbord. Å så var den dagen slut!
Idag startade jag dagen med att dra till stallet för att släppa ut pållarna.
Sen var det jobb som blev längre än vi trott.. Å nu när ja kom hem försökte jag fixa lite så att det inte ser ut som jag är med i Jehovas! Men den där jävla stjärnan.. Inget går som det ska! Så nu skiter ja i att.. Å gardinerna får väl va med!

Å hästarna har ja inte gjort nåt med. Så måste dit NU!

Veckan som kommer ska jag jobba.. Typ hela. Å även lördag. När ska jag få vara ledig en helg?? Aldrig tydligen!

Näe... Väldigt negativt inlägg det här! Sorry.. Men jag är INTE på topp nu.. På bott snarare..




Go go?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0