Vimmerby!

Ja det blev Vimmerby till slut igår! Hastigt å lustigt=)
Ringde ett gäng från Virserum som ville ja skulle köra.. Hade nästan tänkt å gå å lägga mig men tänkte att man kan väl ställa upp så dom kommer iväg! För man vet ju själv hur man e när man festar å vill nånstans men inte har skjuts! Ganska frustrerande!
Så det blev lite farande! Först från Målilla till Virserum, sen från Virserum till Vimmerby, å så Vimmerby till Virserum å slutligen Virserum till Målilla! Ganska skönt å va hemma.. Trodde ja!

Ja för när ja kom hem va ju min granne dum i hela huvudet! Först knackade han i väggen med typ... En hammare!? Ja nåt iaf.. Asjobbigt! Men tänkte att jaja.. Han ger väl sig! Näe! Det gjorde han inte.. Han drog igång nån maskin. Typ borrmaskin? Det lät som fan!! Ja höll på å bli tokig! Tänkte att ja skulle slå in dörren hos honom om han inte slutade.. Men som tur va höll han inte på länge.. Så ja tänkte att okej! Nu försöker ja gå å lägga mig då.. Men kunde inte somna! För han drog på sin jävla tv på högsta volym! Hördes asväl:S
Men vid halv sju ca somnade jag! Å skulle tvätta klockan 7 för ja hade tvättid.. Men jag insåg ganska snabbt att näe! Det går inte hålla på så här om helgerna å inte sova nåt. Så ja klädde på mig, gick ner å bokade av tiden å sen gick ja upp å la mig igen! Arg som ett bi!
Men har sovit ett par timmar iaf=) Typ 3.. Så det får räcka! Kan inte sova mer ändå..

Fick ett samtal idag med! Så nu ska ja börja jobba på onsdag! Så jäkla gutt=) Så det blir å köra bröd mellan Hultan & Vimmerby i sommar å sen stå i kassan på Take Away fiket i Vimmerby! Ska bli kul=) Å bra med pengar dessutom!!

Näe.. Nu ska ja åka å rida å köra å lite=)

Händer ikväll? Alltid nåt så klart:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0