Uppdatering!

Ja lite segt med uppdateringen här nu.. Men har inte haft ork å tid till å skriva! Blir lite knas nu när man inte har nån dator hemma:/ Jävla skit!

Men helgen som va var lugn som bara den.. Lite väl lugn för att jag ska tycka det är okej! Hade astråkigt.. Hände verkligen inte nåt=(
På lördagen satte iaf Elin å ja staket på Lasseberg. Sen blev det å släppa Sixton, Dutchess, Smiggo & Socker där. Å fy fasen vad dom käkade:p Så nu blir dom ännu fetare:p

I söndags var jag åt Högsby hos min moster för å hämta hem hennes två ston, Golden Me och Flaming Star! Det gick bra och dom var snart på plats i hagen! Det gick ganska lugnt till som tur var... Men Sixton är otrogen mot Dutchess!! Han har ju gått å blivit kär i Flamman istället!! Unge:p

Idag blev det att stiga upp 7.45. Så drog jag till stallet för å släppa ut pållarna. Å lat som man är så orkar man ju inte gå från stallet te hagen två ggr.. Så ja tog 6 stycken shettisar å gick:p Folket som körde förbi på vägen tittade å pekade! Haha! Måste varit en kul syn! Ett helt stuteri:p Men det gick ju=)

Sen blev det att gå tillbaka å fixa i stallet. Å efter det plockade jag in Sigge och Dutchess för å ta en låååång skogstur! Å de va mysigt=) Men matte frös lite! För det va inte jättevarmt idag:( Men det tycker ju hästarna om iaf när det inte är så varmt!
Sen efter det kom Vicky så tog vi en promenad med Goldie å Flamman=)
Stackars Flamman har för den delen blivit utstött från flocken=( Tycker så synd om henne! Får stå i ena änden av hagen bara!!

Skulle ju även fylla på spån i uteboxarna idag! Men fanns ju ingen som kunde hjälpa mig. Så vad gör man då? Jo man ber en 12 åring om hjälp.. Så får han lära mig hur jag kör lastmaskin:p Precis! Så nu har Emil kärt mig hur man kör å så.. Så nu kan ja det=) Va kul!

Näe här kan ja inte sitta hela kvällen! Huvudvärken blir nog knappast bättre iaf :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0