Tisdag..

Idag blev det att sova till iaf 9.30.. Skönt med lite sovmorgon=)
Så jag tog tag i lite städning hemma.. Men tappade ganska snabbt suget och åkte till Annelie för att hjälpa henne skriva en sak på datorn. För hon skriver ju så sakta själv säger hon så därför fick jag det jobbet;) Haha!
Men det var ju inte riktigt bara å skriva av det som stod på dessa 3 A4! Utan skulle ju formulera om det så att det lät bra med! Men det fixade ju jag:p Men klockan drogiväg minsann! Kanske för att man pratar så mkt skit samtidigt (A) Haha!
Men till slut vart jag klar å bra blev det tyckte hon! Tur de=)

Så bar det av upp till pållarna för å fylla på vatten åt dem! Alla fyra stod å hängde vid uteboxarna.. Mätta kan jag tro:p

Efter det var det bara å dra hem å göra sig iordning lite! Sen drog jag te Hultan för å lämna ett papper där å med mig fick jag även två däck som skulle lagas! Alltid e de nåt=) Iaf så var det inte jag om kört punktering denna gång:D

Sen var det dax å åka hem å ta hand om alla pållarna! Så ja tog en körtur med Sixton och Dutchess i skogen! Härligt var det=)
Å efter det blev det en ordentlig rykt av Flamman! Det behövdes kan ja lova. Hon fäller ju nåt så förbannat! Men nu är hon nog fasen ett par kilo lättare:p
Sen var jag dktig å tömkörde Goldie. För den damen behöver verkligen röra på sig:S Inte klokt vad tjock hon är! Men det ska vi nog försöka få bort=)

Å nu ikväll har jag bara tagit det lugnt!
Natta var ju med te stallet en stund! Så det var trevligt å träfa henne! Var ett tag sen.. Även att man går hemma har man mkt å göra! Konstigt det där..



Skiner iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0