Party party!

Japp denna helgen blevd et minsann fest för hela slanten!

I fredags blev det Harrys! Klubb 29.. Så jag, Vicky och Anna började förfesta hemma hos mig. Å det var minsann glatt här innan det va dags å dra vidare till nästa förfest i Vimmerby!
Där festade vi loss sen gick vi te Harrys=)
Ganska mkt folk tror ja det var! Var ganska onyktert.. Men kul hade vi=) Men desvärre tröttnade vi en stund innan det stängde. Så vi drog te Palma å käkade pizza!
Satt där ett bra tag å insåg efter ett tag att vi inte hade nån skjuts hem.. Smart:p Frågade alla möjliga.. Men nästan inte några som va hemma denna helg.. Blev erbjuden sovplats i stan.. Men nja! Skulle inte tro det..

Men till slut kom vi hem! Blev å åka taxi med en tant som körde som en biltjuv:p Men bra va ju de! För vi kom hem fort=)

Fastnade vid datorn hemma å satt här å pratade skit.. Så ja gick å la mig en stund senare för att vakna tre timmar senare.. Då var jag måttligt pigg å gla! Men ja tog iaf ett par glas juice sen cyklade jag till stallet:p
Släppte ut pållarna å fixade där.. Sen cyklade ja hemt för å vila.. Trodde ja! Blev istället å fixa iordning sig å dra te Hultan med Vicky! Va på systemet bakis å jävliga:P Sen solade vi med. Vilket inte va de bästa med tanke på att vi mådde ännu sämre efter! Men men..

SEN skulle ja hem å vila.. Men inte då! då slängde ja i mig lite käk. Som denna dag var nudlar! Haha! Sen va de bara å stressa bort te Hägelåkra för å kolla syrran när hon tränade med Tubbie dör Eva. Gick verkligen kalasbra! Hästen var så avslappnad å gick så himla lugnt. Härligt å se!

Efter det tränade jag lastning med Tubbie.. Å ja.. Det gr framåt måste jag säga! Men det tar sin tid. Men nu går han iaf upp på rampen utan å vara stressad. Lugn och fin i blicken och utan å springa ner mig. Så det ska nog gå vägen. Bara man ger det tid..

Hann knappt träna klart förrän det var dags å dra te vårat stall å släppa in pllarna å lite..

SEN va det äntligen dags å dra hem.. Men inte blev det å vila inte.. Utan snarare å göra sig iordning å så till kvällen=)

Å denna kväll blev det ju då Oskarshamn. Så vi drog dit å förfesta med ett smått galet gäng:p Å tanken va att vi skulle till Scala sen.. Men vi kom inte riktigt så långt;) Haha! Utan vi blev kvar på förfesten som alla andra! Å där stannade vi hela natten.. och morgonen! Men det var himla kul=) Kul med lite nytt folk!

Idag är man lagom seg.. Drog en shake på Donken innan vi drog hem Vicky å ja=) Gott!

Å nu måste jag åka å ta han om pållarna.. Ska ut å köra tre stycken! Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0