Full fart!

Ja idag klev jag upp 7.30. Fixade iordning mig och drog till stallet för å släppa ut pållarna=)

Sen fixade jag i stallet en vända.. Tills jag och Annelie fick i uppdrag att åka ner till Svakroma å städa.. Människan sa att det såg ut där nere.. Men han sa inte att det såg ut så in i helvete där!! Vi höll bara på å svimma när vi klev innanför dörren:p
Men vi tog tag i det hela å röjde som bara den! Så när vi gick där ifrån ett par timmar senare luktade det rengöringsmedel å blänkte riktigt fint=) Å det tyckte herrarna med! Så det var ju tur=)

Sen bar det av å åka å handla lite åt dem eftersom det skulle komma några dit.. Va ju därför det skulle va rent å fint. Så en hel del med kakor blev det:p Men det var ju det dom beställt så! Dom hade även fått en ny kaffemaskin där nere! Så mitt i städningen tog Annelie å ja en paus för å smaka den omtalade Chockomilken! Å jodå den var god=) En cocostopp fick vi i oss med:p 

Sen var det dags å ta tag i alla pållarna.. Började med att dra ut på en körtur i skogen med Sixton och Dutchess. Som tur var så fick jag lite sällskap av Vicky! Det är ju alltid guld värt=) Så det blev en tur upp i skogen vig Hägelåkra. Å mina pållar va sega som kola idag.. Tills vi vände hemåt! Då jäklar va de ingen kola längre!! 

Efter detta var jag duktig nog å tog ut Goldie på en körtur. Så körde ut mot motorbanan en vända. Å trots att hon är så pass fet, så är hon väldigt pigg! Så det ska nog gå å banta ner henne=) 

Å när jag ändå va i farten så tog jag även en liten promenad med Flamman! Hon ville ju oxå ut å röra på sig=) Hon är för go den där lilla pållen! Så liten å söt:D 

Å som om inte detta var nog.. Så blev det att dra till Hägelåkra en vända å hjälpa syrran med Tubbie! 
Å sen hem till mor å gänget en vända för att låna datorn.. Ja.. Full fart! Inte varit hemma sen 8 idag på morgonen=( Så nu ska det bli å dra hem snart! Skönt de=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0