Fredag

Ja då var det fredag igen! Helt sjukt vad tiden går fort..
Lämnade Dutchess igår som sagt. Gick bra! Hon verkade trivas där å dom vart helt förälskade bara ja öppnade transporten! Så det var ju tur det=) Å Linn verkar va en helgo tjej. Å kunnig framför allt. Hon hade koll på läget så det känns bra. Men tråkigt är det ju för min del förstås! Saknar min lilla Duttan=(

Idag har jag inte gjort alltför mkt! Varit ute å kört med Sixton, Goldie och Anna=)
Sen blev det Hägelåkra för å ta in Plexus=) Fixade lite där sen hem å fixa iordning mig lite å sen nu är ja i Rosenfors.
Så ska väl snart dra tillbaka te Målilla.

Kattvakt denna helgen åt min egna katt:p Haha! Lilla Selma=)

Blir kanske en sväng in till Vimmerby ikväll.. Kolla läget! Får se=)

Å imorn kväll blir det nog lugnt skulle jag tro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0